ח"כ מאיר פרוש: "מקווה שהאווירה הרעה תחלוף"

    אייל ראובן 1 Comment on ח"כ מאיר פרוש: "מקווה שהאווירה הרעה תחלוף"

    ח"כ מאיר פרוש לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "אם דגל הייתה מזמינה פגישה רשמית ומדברת איתנו על הדברים הכל היה נמנע. הם חיממו את האווירה ושלחו איש מספרים כזה ואחר לדבר בתקשורת" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שיושבו ההדורים בין דגל לאגודה, ח"כ מאיר פרוש שוחח עם גדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "הוכחנו את עצמנו בעבר, ושיהיו לנו את היכולות נעזור לציבור. בשביל זה באנו לכנסת. הכנסת האחרונה לימדה אותנו את מה שדודו המלך אומר בתהילים "מאויבי תחכמני". נלמד מרע"מ לדרוש מה שאנחנו צריכים בלי קשר למי משרת או לא משרת" פתח פרוש.

    "הממשלה העמיקה את הכאב והעוני של הציבור, עשינו את מה שמוטל עלינו להסיר את החרפה הזו מעל עם ישראל, הם רצו רק לפגוע בקדושת ישראל, והשליחות שלנו הייתה למוטט אותם ועשינו את זה" הוסיף הח"כ.

    "בדגל לא דיברו איתנו בכל הזמן שבתקשורת היו כותרות. רק ביום שני השבוע דיברנו על תפקידים. הסברנו להם שאי אפשר לשנות את מה שחתמנו" חשף פרוש.

    "אם דגל הייתה מזמינה פגישה רשמית ומדברת איתנו על הדברים הכל היה נמנע. הם חיממו את האווירה ושלחו איש מספרים כזה ואחר לדבר בתקשורת. כשישבנו לדבר זו לא הייתה שיחה ברמה הזו שהייתה בחודשיים האחרונים, מקווה שנצליח למחוק את האווירה הרעה שנוצרה".

    ולסיום התייחס פרוש לנושא הנסיעה לאומן בראש השנה: "אני משרת את ציבור חסידי ברסלב, ורואים שהם כבר נוסעים למרות שיש מי שרוצה שהם לא ייסעו. אני מכבד ומעריך, הלוואי שהייתי יכול להיות שמה עכשיו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לאחר מעשה, כעת מתברר שמתווה בעלז הוא עוד הרבה יותר גרוע ממה שחשבו
      לפי מה שנחשף על ידי הגורם בכיר בנודע לקול הקורא שיצא ממשרד החינוך (מתווה בעלז), מתגלה משהו חשוב ביותר!
      התקציב הזה מתועל לדרך ישום הנשלטת על ידי משרד החינוך אם ב"תוכנית עבודה" (70% מהתקצוב) ואם למטרות קידום הישגים לימודיים (30%)
      אם כן מדובר בשליטה מלאה באופן עוד הרבה יותר חמור ממה שכולם חשבו
      ובנוסף, לא ברור אם כן מה מרוויחים המלמדים בשכר הוראה, אם רוב ככל הסכומים בכלל לא מנותבים לשכרם אלא למטרות משרד החינוך לקידום הליבה
      זה לשון הבכיר שפורסם היום: "%70 ממסגרת התקציב התוספתי של הקול קורא הוא תקציב גמיש עבור המנהל, שיוכל להשתמש בו לצרכים רבים ומגוונים, בהתאם לשיקול דעתו המקצועי וכפוף לתוכנית עבודה". %30 מהתקציב, לפי המשרד, "הוגדר לרכישת שירותים שנוגעים לקידום הישגים לימודיים במקצועות ליבה. הם יילקחו מתוך מעטפת שירותים מוגדרת, שיכללו בין היתר: ספרי לימוד, העשרה פדגוגית או תמיכה מקצועית".